másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.05.17. 19:06 gájricsi dezső

2. rész Az öregedés és családunk nemes fája

Az Asszony a múltkor kicsit el volt keseredve. (A Madge-t én már csak így híjjom) mivel az öregedés csúnya nyirkos árnya megérintette habfehér lelkét és porcelán bőrét. Ezen kesergett szerény 40 szobás otthonában, midőn beugrottam hozzá, hogy elvigyem pár holmimat, amik még a vállás után nála maradtak, és szeretettel őrizgette őket, díszdobozban, a kelengyéje mellett. A fürdőszobában üldögélt és gyönyönyű orcáját nézegette, mikor rátaláltam...

 

 

 

Kedvesen megszólítottam, és aggodalmasan a hogyléte felől érdeklődtem:
-Te figyejjé' má' Asszony! Idefigyejjé rám, ne magadat vizslassad a tükörbe', baszod! A faszom is szebb tőled, asziszed attó' hogy nézed te leszel a 'Szindikróford'?! A múmiábó' nem lesz pléjmét baszod, attó' hogy jó a píárja, és sokszor mutogattyák'!! A faszomba má'...Inkább rám figyejjé! Ötletem van, ide figyejjé mer szétvágom a fejedet!!! Aszondom, el kéne utazni családfát kutatni má' Húngáriába, mer unatkozom! Figyejjé' mán a büdös életbe! Még az is lehet, hogy én vagyok az őse valami puccos grófnak! Az ótvar forgat a buzeráns Serlokhólmsszal' ha mágyar nemes is lehetek!

Az Asszony ezen kicsit elgondolkodott, láttam, megindítja a kékvérűség gondolata...Majd emígyen szólott:
-Pofád lapos Gáj! A faszom ki van mán' a debil ötleteiddel! a Baszott kocsmádba se megy be még a veszett kutya se, mer' azt se tuttad nórmálisra csinálni, a kabbalista ménkű csapna mán' abba a picsa fejedbe! A fasz fogja a te Sálgótárjányi meg Kiskundörözsmei zsírparaszt, fostalicska őseidet kutatnyi, ha sokáig baszakodsz, mehetsz vissza közéjük a putriba kuporogni, oszt a faszod vakarni, amíg a kapucsínót szürcsölöd!
Ezen kicsit megsértődtem, mert úgy véltem igazságtalan végkövetkeztetésre jutott az Asszony. Ennek okán udvariasan közöltem vele a konkulzív véleményemet a témával kapcsolatban.
-A faszomat abba a retves pofádba, Asszony! Eriggyé' akkor oszt varrasd fel a kibaszott ronda fejedet hatszázadszorra, baszod! Assziszed te pisálod az Amazonaszt?! Hülye picsa! A pestises görénynek se kellesz mán' oszt mégse veszed észre magad, úgyse talász' még a középiskolába se vakegeret, aki megbaszna, még ha implantátumot ültetsz is a buzeráns fejedbe, baszdmeg!

Ezek után én lezártnak tekintettem a polemizálást, joviálisan elköszöntem, majd elegánsan távoztam, mint mindig.
A többit tudjátok, az Asszony szeret kicsit ellenkezni velem....Ilyen a természete.

komment

Címkék: saga


süti beállítások módosítása