másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.04. 19:45 mettyúvón lajos

Reváns: Vízperverz Gyuri visszavág!

 
 Drága Olvasóink! A rovat történetének első válaszlevelét kaptuk a napokban. A Dzseneniszton Julikáról írt kedves soraink, és pláne természetesen Julika levele megindított titekek. Azoban volt aki a szemrehányással illetett, jogosan minket. Gyuri, Julika exszerelme levélben kérte, hallgassuk meg őt is, mert igazságtalannak érezte, hogy róla negatív jelzőkkel emlékezett meg Julika és a blog lelkes olvasóközönsége. Jogos panaszát olvasva ezúton próbáljuk helyrehozni a hibát, most a másik felet is meghallgatni, engedni, hogy elmondja, a szomorúan végetért szerelem hajója miért, melyikük hibájából futott zátonyra? Ő hogyan látja a történteket? Mi okolható és tehető felelőssé azért, hogy ennek a két remek embernek a kapcsolata az enyészeté lett?
 
 
Helló Lajos!
 
Figyelj, láttam a Juli levelét a blogodban, azért írok, mert jó lenne, ha egy-két dolgot tisztáznánk! Egyébként kurvára etikátlan dolognak tartom, hogy engem meg se kérdezve egyoldalúan kiraktad, és mindenki - láttam, hogy mindenki - sajnálkozott rajta, meg engem sértegettek, de tök mindegy, mert én nem csinálok az ilyenekből ügyet. Úgyhogy szerencséd van, nem perellek be, de szemét húzásnak tartom, jobb ha tudod! Azért azt gondoltam, elmondom az igazságot, és jó lenne, ha most nem játszanád magad, és akkor már ezt is kitennéd! Mert úgy fair szerintem. Bár nem látszol valami jó arcnak, úgyhogy szerintem fingod nincs, mi az a fair játék, és magasról leszarlak, meg ezt az egészet is egyébként kurvára, mert engem nem érdekel. De délután megnézem mi van, ember vagy-e vagy egy darab szar?

 Na, amit az a luvnya összehordott annak a fele se igaz persze. A faszom kivolt vele egyébként, és csak azt kívánom, hogy te is összeakadj egy ilyennel, és majd utána pakolgasd ki a leveleit a blogodba vagy mi a szarodba, biztos elmegy tőle a kedved. A nőktől is majdnem, nekem elhiheted! Az, hogy vízperveznek nevezett jellemző rá, mert akkora egy prűd picsa volt, hogy az már nekem kínos. Folyton jajveszékelt mindenen, és inkább örülne, hogy vízben akartam megrakni, ami nem véletlen egyébként. Hetente szerintem egyszer fürdött, vagy nem tudom, de mindig valami szaga volt, én az ilyet nem bírom. Nálunk otthon hatan voltunk testvérek, de minden nap lemosdottunk, és kurvára adott anyám is arra, hogy sose legyen pinaszaga, meg semmi. Mindig nett volt, tiszta ruha, a haja is meg mindene. Ez meg…baszdmeg, gusztustalan egy némber, és még neki áll feljebb! Ezért akadtam ki, mert azért ha már elnéztem neki azt, hogy szagos, a legkevesebb, hogy a vizes dolog miatt nem rinyál. Jelzem más csajokkal nem vizeskedtem, de ez engem folyton ingerelt. Folyton basztatott hogy bevigyem a vízbe, mert az a szag csak ott terjengett körülötte. Ha már nem használ pinamosót vagy mi a faszt, legalább mosdana rendesen! Mért nekem kell erre is odafigyelnem?! És még ő finnyáskodik! Még ő írogat leveleket szanaszét! Valami másik baromnak is írt, az nem tette ki, mert AZ EGY FÉRFI, nem úgy mint te, Lajos, de mondjuk rajtad látszik is, hogy hátulról tolatsz, de ezt leszarnám ha normális lennél! Ennyi eszed nem volt, hogy lehet valami oka, hogy a vízben akarom dugni, nem?! És még csodálkozott, hogy nem szívesen mentem vele emberek közé! Te mennél egy büdös nővel? Na látod! Erre gondolj máskor, amikor gerinctelenül írogatsz!

A másik meg, hogy ez a csaj, a Juli még így is, hogy egy ilyen volt, szóval szagos, fűvel-fával összeállt aztán meg tagadta!

Sok a kurva Lajos. Az a baj. Mondjuk téged ez nem érint... De azért leírom, hogy lásd át az egészet: ez a ribanc egy álszent picsa volt, itt Rakamazon híre van! Mindenkivel mindenre kapható, a Totyek Ferivel annyira összegabalyodtak, hogy úgy kellett a mentősöknek szétszedni őket! A Totyek egy alkoholista fasz, sose mosdik, na zsák a foltja! Csak a kocsmában ül és sztorizik, aztán meg a Julit reszeli, majd a mentősök jönnek. Ezt játsszák le minden nap. De a Totyek mellett dugott ez mindenkivel aki köszönt neki! Szemérmesnek adja magát, meg sápítozik itt össze-vissza, utána meg szétdobja mindenét mint a rogybaba, ha ráfújsz egyet! És büdös! Ráadásul még ez is! Baszdmeg, legalább mosdana, ha már ilyen! Hagyjuk, az egészből elegem van. A ragyás arcú Kelemen Pistával is rajtakaptam, na akkor lett elegem! És még azt mondja, hogy csak főznek együtt! Meg, hogy ott volt a felesége a Pistának az a frigid picsa a Joli és hogy hogyan gondolom én ezt! Hogy gondolom?! Baszki, hárman orrba –szájba gusztustalankodtak a konyában! Amit találtak a hűtőben, azt egymásba dugdosták! Amiket én vettem! Még a trappista sajtot is baszdmeg! Fél kilót vettem a makarónihoz, mert folyton azt zabálta, aztán meg hánytatta szerintem magát vagy fosatót vett be, mert a vécére szaladgált, de mindegy – na szóval még azt is ott tuszkolták magukba meg egymásba! Hogy sülne ki a szemük, mindnek, hogy letagadták! Dobhattam ki egy frigónyi kaját! És ennek áll feljebb! ENNEK! Te meg adod itt alá a lovat! Okádnom kell, én kimondom, nem szégyellem! Negyven éves vagyok, de én még ilyennel nem találkoztam! Azóta is okádnom kell, ha rágondolok!

ÉN dobtam ki őt! Csak hogy tiszta legyen! Világos?! Én dobtam ki, és te is kidobtad volna, ha arra nyitsz a konyhába, hogy a sajtreszelővel is ott fajtalankodnak már, és amikor rájuk ordítok, még ők vannak megsértve!!

Na, amúgy leszarom, csak gondoltam tisztázzuk a dolgokat. Most az Edemszendler Tónival kavar, gondolom főznek. Álló nap. Az már nagyon megy. Jobban tennék ha mosdanának. Főleg a sajt után. Rohadtul tud erjedni és megbüdösödni de hál’ Isten már nem én szagolom! Na ennyit akartam. Délután figyellek! Ezt tedd ki, ne a hazug kurva rinyálását! Amúgy téged is meg őt is magasról leszarlak, mert van csajom most is, és százszor jobb mint ez a vén riherongy, és minden nap zuhanyzik. Kétszer!

Ezen gondolkodjál el, és remélem végre nekem adsz igazat, a többi barommal együtt aki ott viháncolt a múltkor! Elegem van, szarok rátok egyébkét, csak ennyit akartam!

6 komment

Címkék: szerelem lajos romantica dzseneniszton julika vízperverz gyuri


süti beállítások módosítása