másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.13. 08:23 gájricsi tódor

A jakuzafarsang meg a wamzerek

Nah, kis szkrollozó lombrágók, megy a népélményeztetés itt még mindig? Itt ültök, mint a kopott gyöngy a gépetek előtt, jókor reggel, mikor a pap se szart, és várjátok a mannát, mi?!
 A Bódrágyi Dezsi meg untatja hol itt- hol meg a szomszédban a népet az emberkedésével, mind a tíz ujjam lenyomom utána, olyan slangy dumája van, szánalomevereszt.
Rég nem szlesseltem, de helyzet volt. A Jamafosi ojabun melón markecoltunk, aztán meg nekiszaladtunk a témának,  bordóit vizelsz ha leadom. Nem akarom magam jammerolni, de nagyon megszoptuk, a büdös ótvar csíkszem pinpongkurva miatt, fogjátok a gányos barom Kravács lízingtyúkjáról vakogok, hogy állna belé keresztbe a lombfűrész! Larry a basztijban térdel, Benőnek a fél fülét ólommal bélelték, én meg majdnem cementmérgezést kaptam, a földagyú Lali miatt, aki nem vágta, hogy az a kirakatpina miféle. De nyomom az elejéről, mert bambultok látom, reflektor meging bekapocsolva.
Na megcsumidáltam azt a…faszcsigázó kurvát a múltkor, fogjátok. Benne volt minden jóságba, az a klorofil ribanc, volt egy rakat kibebaszott golyója, asse vágtam mit bűvészkedik ott nekem, nemhogy lekövessem, hova-merre dugdossa, vágod, hogy felénk ez nem lájkos? De nem kveruláltam ott neki a közepiben a jóságnak, mer nem vagyok én olyan jaszkari hímezős fajta,  ha nem nyert hangszórót, kapott egy flekket, állítom élvezte is az a műgésa. Rögtön észbe tért, virnyogott egy keveset, de nem pekkent meg mint a Petty szokott, a Benő házi lyukkártyája Na a végén pihengettem a lakkandiban az a zaccribanc meg a testét vizezte, aztán falc. Faszomba vele. Másnap a vén kopter térképével a risztelésben is megszerződtünk mehet a jövet, felnyomjuk tizedikén éjjel az ojabun-fészket, jajveszékelhet reggelre.
 A Kravács hozza a drillbrigádját, a balkörmű-kommandót, bár már akkor fáztam tőle, hogy azok mit kókányolnak ott a zaibacuban. Nem egy bizalomgerjesztő banda, fogjátok. Pocolok éppen a lakkandiban betolat a japó nőstény, kérdés nélkül, repetára. Faszomat mi van?! Lesek a fejemből, ennyire nem szoktak rámhörögni, hogy redundánsnak betáraznak maguknál a kozmopoliten naptárjukba. Hétfő kuponnap, kedd Tódor. Na, nem rováztam tőle, vágod, csak nehogy ideszokjon, nem vettem tampont, nem lenne neki komfortos. Meg aztán bítlisz tagnak nem kóser csókkirály sztájlt játszani kint a foga a heréltnek. Ha fogod mire irányulok. Na vakog, hogy vattát köp, kidzsalok a konyhába kezébe pohár, nem cakkozom, tajtsikerre issza magát, meg engem. Mert társaságban jó az álarcosbál. Belegelünk, megbúbolom, teabagging, meg ami flesbe jön, nem kell túlcifrázni, én ilyen közvetlen vagyok, magától értetődőm. Bebólintok, hasad a nap, sehol a csontagyú japó nőstény. Nem sirattam meg, a mólés reggel sose hozza ki a szentimentálist a rendszerből, elég bland vagyok ilyenkor ahhoz, hogy még cukortakony mód nyomjam a gombot a cafatnak. Meg ideszokik a végén, kinek kell az? - de ezt már bubogtam. Nah, Benő betakonyozódott, egy nappal a buga előtt, mért nem döbbenek. Álmos román tekintettel dupla méretű cserpákkal vakogott, hogy marad a Petty meg ő inkább a lamúrkecóban, ott csomózzák a szarra a masnit. Lófaszát neki. Csorvázi kekk szarházi lapaj. Jóhogy nem rió de rakamzon wellneszel, amíg az invalidus ikúvákum helyett tolom az ipart egy rakat boszozokuval a seggemben, csak mert neki a cserpákjából dől a szar. Véletlenül aztán bebaszott mód észbe tért - egy-két flekk után, átlátta a lényeget - meg a mindenséget, átabotában.
Másnap, mikor az íróasztal-zsokék ledőltek, ráfutottunk a melóra. Vágod, hogy nem lehet egy Zaibacut csak úgy pajszerrel fellökni, Larry az a barom ork egy órát pöcsölt a kriptonnal, a rohadt krómkalitkát védő nyúteket felnyomni még neki se két perc. Közben kétszer behugyoztam, és kurvára rám tört a rosszérzet. Mondtam a Benőnek - te nincs szaga nálad a témának? Kurva nagy a kuss, ahhoz képest, hogy ma röffentek itt a jakuza-rekreátorok és tolták be kistaligán az eddiket!
De persze én lettem a puttó, hogy beszóltam. Mindig ez van. Lököm a lényeget, és nincs annyi hála se mint a bolha seggén a pattanás, még le is ugatnak.
Aztán szívás ezerrel, rendszer kikapcs, bedzsalunk, rakat ótvar kobun befigyel, tele a mindenség, a boszozokuk is leugrottak a lóról, itt pihentetik a seggüket mint egy hangulat-karbantartóban, nyakig gépben, az ólomzónában. Fújtuk a bolondpercet az arasaka biztonságiak kilencesekkel, kopogtattak, a Jamafosi gyíkfej golyófogói muzsikáltak mint a lagziban mert ezek előre vágták még a Benő cserpákfolyását is, ott figyelt a kendő a kezükben, tettre készen. Takonyt felfogni. Nem cifrázom, bebiflázták az egész szentséget és az újrafeldolgozásra készültek, zsákol, felcéduláz, le van zsírozva – ezt szánták ajándékba díszteknővel. A lófasz picsájába innen, nekiszlesseltem a patkányfolyósnak, mert ez a kovbojkodást nem fekszik, rühellem a Klintíszvúdot, szaralak, parasztpléboj, mint az a habstók polák, a Kravács wamzer szemetesvödre, aki az egész mögött meghúzódott kurvára. A plasztik moncsicsivel. Na feldzsaltam a tetőre, onnan meg ugrás a másik kibaszott kalitkára, legó lett a térdemből, meg mindenből egy hajszál és cementmérgezésben céduláznak. Benőnek a jagellók, akik szimatot kaptak, elvitték ólommal a fülét, és a láma KGST indiánt azt a buzi Larryt lefogták, azóta a seggbebaszóban kelleti magát, már aki egy ilyen fonnyadt küretszökevényre ráfanyalodik persze. Kibaszott dzsunga, én nem hágnám. Fogtátok, hogy a kirakatpina az ojabun BN-je volt, és a polákkal azzal a wamzer herevámoló senkijózseffel összefújták a követ. Szakadna rájuk a mindenség. A Kraváccsal meg a vérpistike félfülű Benővel átszlesseltem a határon, most a Dezsi cselédszobájában lapulok, mer nagyvonalúskodik velem. A két hentai barom meg a faszom tudja hol szinyel.
Az egeret fejem itt egy ideje, rámtört a köldöknézés, ez az egész wamzerkedés ráment az idegeimre, de most ráfekszünk itt a melóra. A Troli-bizniszben nagy a lé, sok a doboz, meg az ásókázásban a Duna alatt, metró-fúrás a fedősztori, közben meg terítik a felnit - rágyalogolunk a témára holnaptól. Adom a drótot nektek is, hátha csurran-cseppen, mert én nem vagyok olyan jaszkari fösvény szar, mint a Dezsi.
Van itt csikágó dögivel, csak vakuljatok tőle, basszátok meg.

7 komment

Címkék: jakuza larry benő tódor kravács ojabun


süti beállítások módosítása