másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.05. 21:33 mettyúvón lajos

Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe

Magyarok. Visszatértem. Remélem örültök. Itt folytatom a Romantica-csenel rovatot - mindenki örömére. Legújabb levelünk írója Béla  Loszandzseleszből keresett meg bennünket. Komoly problémákkal küzd, és Dezső barátom exfelesége is érdekelt ügyében, úgyhogy nem egyszerű az eset. Ha tudtok megoldást a problémáira, segítsetek neki, nem rossz ember ez, és félig magyar. Megérdemelné a ti jószándékú ötleteiteket...ne sajnáljátok hát tőle. Halljuk, mi a ti vélményetek, mit tegyen a Béla?

 
 
 
 

Kedves Lajos!
Gondban vagyok, segíts, vagy az olvasóiddal segítsenek nekem! Bélának hívnak Dzsordzsklúni Béla Oszkár a teljes nevem, de az Oszit nem használom, mert olyan felvágós ratyinak érzem – ha érted mire gondolok. Félig magyar származású vagyok, anyai ágon, ezért is fordultam hozzád – legalább mi magyarok tartsunk össze! Elég nagy a problémám és nem is tudom, hogy írjam le, mert még így is zavarban vagyok, hogy nem is látsz közben: szóval kicsi a farkam. No, most nem a szokásos rinyálásra kell gondolnod, hogy „jáájj csak 15 centi” meg ilyenek…Az enyém 3. Úgy értem három centi caklipakli. Már a seggem partját is belemértem, meg a szőrt, amit találtam körbe, azzal együtt is ennyi. Ez eléggé zavar, szerintem megérted te is, hogy együtt élni vele egy rémálom. Már az iskolában sem mertem levetkőzni a tesióra után a zuhanyzóban, meg zoknival tömtem ki a nadrágot, aztán volt hogy ráakasztottam egy hat kilós expandert, és az ajtókilincsre a másik végét, napokig így húzattam, hátha megnyújtja… Láthatod, mindent kipróbáltam, kentem feketenadálytő-krémmel, elmentem a sajóbábonyi vajákos asszonyhoz, hogy ráolvasson, megmutattam egy parafenoménnak, a Kelemen Annácskának, hátha csodát tesz, mivel ő szájrátétellel gyógyító hírében áll - de semmi.
 
A Béla itt éppen a testi hiányosságait kompenzálja, sikertelenül
Biztosítási ügynökként dolgoztam sokáig Loszandzseleszben – előtte dél-Dakotában egy rencsen éltem, de ott már mindenki tudta, mi a helyzet. Szóval Losziban elházalgattam a biztosításokkal, a baj az, hogy egy buzi, aki filmeket rendez (nem a Dezsőre gondolok!!) felfedezett, úgyhogy elkezdtem ezzel foglalkozni. Tudod, akkor azt gondoltam, hogy ez egy jó ötlet, mert a filmeseket mindenki szereti, a nők is odavannak értük, és elnézik majd nekem a mikrofaszomat. Hát nagyon megjártam sajnos. Aljas emberek, konkrétan nők, karmaiba kerültem, akik kihasználták a jóhiszeműségemet. Úgy tettek, mintha nem volna gond, hogy akkora a farkam, mint némelyikük csiklója, de közben meg sötét terveket forraltak. Amikor már jól megnézték maguknak, kiröhögték magukat, meg hagytam, hogy lefényképezgessenek – mert azt mondták ez a szerepjátékhoz kell, így elaltatták az éberségemet -  egyszer csak előálltak azzal, hogy fizessek ennyit meg annyit, mert különben a rohadt bulvársajtóhoz fordulnak. Amikor először hallottam ezt, bevallom, megrázott, mert elárultak, úgy éreztem. De fizettem. Mit tehettem volna, most mondd meg? Aztán még egyszer megjártam... Azóta is fizetek mind a két zsarolónak, hogy ne küldjék el Zappe Gábornak a képeket. Tőle nagyon félek, mert ő a Velvet főszerkesztője, és egy könyörtelen ember hírében áll, aki a hozzám hasonló szerencsétlen flótásokat reggelire megeszi, ha ilyen testi anomáliákról értesül. Szóval visszatérve a nőkre, mivel megégettem magam, én már nem hiszek a szerelemben, Lajos. Elkezdtem píárból keresni a frigid, vagy leszbikus, vagy legjobb ha mindjárt kettő az egyben csajokat. Bevallom először még a buzeránság gondolata is felmerült bennem, mert a seggemmel nincsenek nagyobb gondok. Na, jó van rajta némi szőr persze, meg három pattanást is találtam tegnap…mindegy, szóval azért az elég rendben van. De végül is nem lettem homokos, mert nem szeretem ratyikat, és ez eléggé lecsökkentené az esélyeimet e téren. Volt egy-két píárcsajom, most is van egy olasz nő, aki a dildójába szerelmes, nagy gond nincs vele, mert az én mikropéniszem egy fikarcnyit se izgatja. Néha megpróbálok kitörni, hogy legalább ha már a szerelem nekem nem adatott meg, akkor olyan nőt fogjak, akin én kereshetek, mert a két zsarolóra megy minden fillérem, egy kalyibában kell, hogy meghúzzam magam, egy varacskos disznóval. 
 
A Béla és az olasz nő. Itt úgy tűnik, hogy ő valószínűleg hallgatási fogadalmat tett..
Így éldegéltem, amikor a Maddie-vel, a Dezső nejével összeakadtam. Bevallom most neked, megtévedtem. Annak ellenére, hogy tudtam a Dezsőhöz tartozik, vagy legalábbis tartozott, elmentem vele enni, mert hátha meg tudunk egyezni. Láttam, hogy jelenleg is egy echte vérbuzival él, hát annyit mint az, még tán’ én is tudok nyújtani... Legalább a nyelvemmel, meg a kezemmel nincs gond, ugye... Pénze több van, mint nekem, én csak nyerhetek rajta – ezt gondoltam. Aztán megfizettem érte. A Dezsőtől már bocsánatot kértem, és nem haragszik, mer' nagyon megjártam, elég büntetés ez nekem, ő is úgy látja. Az a lény, vagy nem is tudom, hogy nevezzem, szóval a némber a mellét a számba dugdosta, valami Hungarista, furcsa nevű étteremben, közben magyar rendőrvicceket mondott, és főzősóban akart lájvban kefélni -  ezt ajánlgatta végig, miközben ettük a tatárbífszteket. Az asztal alatt a végén megfogta a farkam helyét, és utána vinnyogva felröhögött. Azóta is hányok, ha rágondolok. Nagyon elment az életkedvem, az az igazság. Úgy érzem, mindenkinek elmondta, mi a helyzet, hogy a levegőt fogdosta. Tegnap, amikor a reptéren átmentem a biztonsági kapun, hallottam, hogy hangosan felröhögnek a reptéri alkalmazottak, már ők is tudják...  a farkam fixírozták, láttam! Egy rémálom az életem, Lajos! Mit tegyek? Mondd meg, most mit tegyek?  Adjatok tanácsot, könyörgöm!Átoperáltassam nővé magam? Vagy költözzem Zircre, mert ott nem ismernek? Esetleg legyek mégis buzi?

23 komment

Címkék: szerelem lajos maddie romantica dzsordzsklúni béla


süti beállítások módosítása