másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.05.21. 21:50 mettyúvón lajos

Romantica csenel: egy nehéz nap éjszakája

 
 
 Nehéz ügyben kérték a segítségünket. Karcsi budapesti menedzser lelkes olvasónk, akinek élete fenekestül felfordult. Kedvesével szakított, és még jogi problémái is vannak. Azért fordult hozzánk, mert megértő szóra, és jogi tanácsra vágyik - és bár ez utóbbi itt nekünk nem profilunk, de ti nyugodtan javasoljatok neki megoldásokat, mert a jog a foci mellett a másik társasjáték, amihez mindenki ért, és adja a tanácsot szívesen. Reménykedem hát, hogy van ötletetek, hogyan oldja meg Karcsi a gondját, ami immár az egészségét is veszélyezteti.
 
 
 
  
 
Helló!
 
Van egy szitu, azt hallottam te vagy itt a megoldó ember. Bár inkább a haverodnak akartam írni, vagy bármelyik másiknak ezen a szaron, de valami ritka hülye marketinges ötlet folytán neked adták itt az észosztó szerepet, állítom, aki ezt kitalálta nem ért a sales szakmához egy fikarcnyit se. Már bocs, de te erre nem vagy alkatilag alkalmas, a fasz se hisz el neked semmit se, egy Atavi rádiómagnót sem tudnál eladni, pont tőled kell már itt tanács vagy bármi, amikor a saját életed is egy rakás fos lehet, ahogy fényképről elnézlek. Pont úgy mint ez a blog vagy mi itt. Nem ártana emiatt összeülnünk, adok egy-két tippet neked meg a haverjaidnak, baráti áron. Persze, ha hasznodat veszem, megoldjuk. Van valami jogászotok is, na ő a másik, aki mozdítsa meg a valagát, ha már ott van, bár rühellem a fajtáját, lehúzós geci mind. Lelketlen szaralakok, azokat utálom a legjobban meg az utcaseprőket. Volt már szerencsém azokhoz is, szarnak seperni, büdös cigányok, csak lógatja a lábát egész nap, belelépek a kutyaszarba, neki áll feljebb, szét kéne lőni a fejét, bazmeg! Abból biztos értene, ne félj! De erre most nem érek rá, hogy tanítsalak itt, úgyhogy hagyjuk ezt majd egyszer elmagyarázom.
Karcsi közvetlen ember, ez a mai izolált nagyvárosi magányosságban nagy kincs
Na mondom az elejéről, jegyzetelj! A legutóbbi Marketing&Sales Csapatépítő Meetingen összejöttem a Bogival. A Bogi a főnök titkárnője észben alagsor, de szopásban ipari vákuum, és manapság te nem tudod, milyen nehéz egy rendesen szopó csajt találni, a legtöbb nyafog, meg a gumikesztyűt kutatja a konyhafiókban, ha letolom a gatyámat. Na metafizikáról nem dumáltunk, mert síkterep, de kurva jól tekert akkoriban és viszonylag keveset pofázott. A viszonylagot azért írom, mert minden hozzávetőleges, csak, hogy értsed, mit akarok. Egy siketnéma lotyónál azért többet virnyákolt, de ahhoz képest, hogy a Bogi felsőfokú titkárnőképzőt végzett, amivel azért felvágott egy darabig, amíg nem világosítottam fel, hogy az OKJ-s képzés nem egyetem, bazmeg! Nem egyetem, attól még, hogy felsőfokúnak becézik! Te hülye kurva! Csak egy gyorstalpalós- tintanyaló vagy, akinek jó a segge, semmi több, kapjál már észbe! No, ezek után azért meghúzta magát, gondolhatod. Aztán persze két hónap eltelt, lassan megint kinyílt a csipája. Mindnek kinyílik, ha bekerül a jóba, érted mire gondolok? A biztosba, gecó. Én veszem a kaját-piát, meg a csülkére a cipőt, két táskát is vettem neki, a hálátlan ribancnak, mind a kettő Ducci, vagy mi a faszom, tíz rongy volt a piacon! Darabja! És semmi hála, vagy jószándék. Úgy csinál, mintha örülne, aznap még szopik is, de másnap. Mintha mi sem történt volna, már megint azzal jön, hogy ő letette az angol középfokút, és majd ő megbeszél egy mítinget telefonon a kibaszott amcsi nigger befektetőkkel, mert neki tudása van! Aztakurva! Nem mondod?! Na lehúztam neki egy sallert a teakonyhában, ahol a tejport kereste a Tóth Bencének, annak a nagyképű köcsögnek a kávéjába, rögtön megértette, hogy itt más is bölcsész végzettségű, bazmeg. Nem csak ő a nyelvész a brancsban. Mit képzel ez, engem akar oktatni az OKJ-s középfokú eszével! A tejport is elfelejtette rögtön, ment a helyére kushadni, meg szégyenkezni. Az a köcsög Bence amúgy is dagadt, nem kell neki tejpor,  tele van telítetlen zsírrsavval. Akkora segge van már, mint egy vemhes ribancnak. 

 

 

Bogival nagy szerelem volt az övék, szenvedélyes kapcsolat, a munkahelyi érzelmek minden buktatójával
Bocs, elkalandoztam... Na ezt az érzelmi hullámzást én nem szeretem. Nem komálom, érted? Egyik nap normális, rendes, meg tudja, mit várok tőle, hogy én hogyan képzelek el egy kulturált, intelligens kapcsolatot, és egyetért, másnap meg rögtön arcoskodni akar, próbálkozik, játssza az eszét. Mit akar ezzel? Alázni engemet, vagy nem tudom, mi a célja vele, de komolyan? Mondtam neki, hogy ezt befejezni, mert nem érdekel, hogy neki lelkiválsága volt, mielőtt összejöttünk, a főnök kúrta aztán dobta - mért nem csodálkozom? – mindegy, nem érdekel a nyavalyája, ettől még nem kell itt bizonygatni, hogy nagyeszű, és a másikat lekezelni. Egy kapcsolat a bizalomra épül, meg egymás tiszteletére, érthető? Nem igaz, hogy egy huszonöt éves ribancnak nekem kell megtanítani, még ezt is! A picsába az egésszel, megvisel ez a dolog, na. Kivagyok teljesen. Szóval ezzel a buzi Tóthhal,(akitől hányok, de sajnálom is nagyon, mert női seggel szar lehet az élet) meg a Kertész Janóval, aki kapott egy külön brendet, és ezért nem árt vele jóban lenni, mert ott nyelvvel a főnöknél naponta két órát, szerintem a segge már kipállott annak a majomnak is, a sok nyáltól - na ezzel a két köcsöggel elmentünk lazulni kicsit múlt pénteken. Szokásunk ez, úgyhogy már eleve nem értek semmit, mit picsog a Bogi. Volt persze egykét csaj, oké. Ez tény. De ezekkel dugni nem élvezet, mert undorodom attól, ha valaki mindent hagy, még a szájába hugyozást is. Ez gusztustalan, legyen már önérzet egy nőben! Mindegy mennyit fizetnek neki, azért kell tudni mondani, hogy „ácsi!”. Hát nem? A tartás, az hiányzik a mai csajokból, Lali. Bazmeg… ilyen névvel élni te is…Azért. Na mindegy. Ott tartottam, hogy nekem az egésztől herótom volt, főleg a Tóthtól, aki az egyetlen transzvesztitát nézte ki magának, aki ráadásul kiskorú volt, bár ez a dolog is…Egy 16 éves picsa mitől kiskorú, vagy egy tizenhat éves buzigyerek? Röhej bazmeg ez a jog is, aki kitalálta, agyon kéne lőni, a dilettánsok miatt tartunk itt. Na szóval azzal gusztustalankodott ott a Bence, én meg  émelyegtem. Kétszer mentem oda szólni, hogy azért most már ezt nem kéne. A Janival ketten lefoglalják a teljes felhozatalt, ez a buzi még a ratyigyerekkel is huzakodik – én meg ott állok, mint fasz a lagziban a fal mellett, kurvára nem egyenlő esélyek ezek azért, és az önzőzést nem szeretem a fociban se. Meg aztán ratyi kisgyerekkel nem kell szadomazózni, neten nézegesse, én is úgy szoktam, az nem gond. De mindenki előtt? Szégyen baszki. Én szégyellem helyette magamat. Na ennyi történt, semmi több. Aztán hazamentünk. Külön-külön, mielőtt elszállna az agyad és valami erkölcstelen szemétségre gondolnál!  Bogi meg ott siratott a klozeton ülve (Nem úgy! Le volt hajtva a teteje!) hogy őt hívta valami köcsög, és tudja, hogy mit csináltunk. Miről ugat ez?! És ki telefonálgat?! Milyen ótvar háromperhármas köpi be a másikat, ráadásul a fele se igaz volt annak, amit mondott! Nem fetrengtünk a kokainban – ekkora szart! Regényeket olvas ez, vagy mi van? Életemben nem fetrengtem sehol! Engem nagyapám meg apám úgy nevelt, hogy tudom, mi az, hogy viselkedni! Előre kinyitom az ajtót, veszek virágot, a nőt eltartom! Mert régimódi úriembernek neveltek! Ócska ponyvákban csinálnak csak ilyeneket, hogy fetrengenek, ahol épp rájuk ér! Ott az asztal, ha valaki szippantani akar, faszom se ül a földre le mint a vályúnál! Na mindegy ebbe nem is megyek bele, mert annyira nonszensz, te is érzed nem?! Na bőgött aztán meg heveskedni kezdett, hisztérikusan óbégatott, de erőből, úgy hogy már az alsó szomszéd a Kalancsnyik Margit néni verte a partvis nyéllel a plafont, (a vén szikkadt kurva, szánalom, ebben éli ki magát) – gondoltam ezt le kell zárni, de gyorsan, kinek van arra szüksége, hogy az egész ház felébredjem éjjel fél ötkor? Adtam két pofont meg egy kicsit oldalról fenéken rúgtam, jobb lett volna a hideg víz, persze, de elállta a csaphoz vezető utat, nem akartam erőszakoskodni, hogy odaeresszen végre. A parkettát most fényeztük, azon elcsúszott, mert szarrá vakszozza, mondtam, hogy sima víz, azzal kell feltörölni – de pofázhatok én ennek, fárasztó, hogy a női munkára is nekem kell tanítani. Amúgy állandóan takarított, szerintem ez valami pszichés betegség lehet nála. Hallottam már ilyenről. De a lényeg az, hogy eltört vagykét bordája, meg a lába, combnál. Az álkapcsához nem nyúltam! Ahogy a többi is az eséstől tört el, gurult is egy darabon, biztos akkor. Fasz se érti, hogy minek játszik nindzsásat, ott gurigázik a földön, bazmeg ez meg a regényessége, nem is értem, mért nem a színművészetire ment az OKJ-s képzés helyett? Na nem bírt felállni, kihívtam a mentőket, bár a rendőrök értek ki hamarább, mert a vénkurva, a Margit biztos telefonált, aztán most érted, szituáció van, mert ezek azt csináltak belőle. Bogi megsértődött, gondolom a rendőrök (egyik csaj volt) beszélték tele a fejét, szakítani akart. Hát tőlem, bazmeg! Simán! Már holnap ne lássam, idegileg kiborított. Egy idegroncs lettem mellette, reszket a kezem is azóta. Fel is jelentett, vagy nem tudom, de eljárás van. Ezért szóltam, hogy a jogászotoknak akarok írni! Mi a faszt lehet itt tenni? Szerintem érzelmi terror miatt viszont kéne perelni, vagy feljelenteni nekem is! Állandóan zaklatott, amíg együtt voltunk a terrorjával, engem nyomás alatt tartott, megalázott, ezt hogy hívják a Btk-ban? Nem tudom, de ezért ülnie kéne néhány évet, mert ezt nem lehet csinálni büntetlenül egy másik Emberrel! Remélem egyetértesz!

224 komment

Címkék: szerelem lajos romantica csárlisín karcsi


süti beállítások módosítása