másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.05.29. 17:42 gájricsi dezső

20. rész A reptéren, avagy a sajtórabszolgák támadása

Üdvözlöm a vadregényes, szeles tavaszi délutánban kommentelő magyari honfitársaimat! Isten óvja kicsiny Köztársaságunkat! Iszonyatos elfoglaltság felhősíti tiszta szittya homlokomat, mert az Asszonyt ( az én örök Madge-met) igaztalan vádak érték, és törékeny kis testét a sírás rázza, minden vígasszó hasztalan. Már a repülőtéren lovagiasan megkezdtem az istápolását, ahogy az egy szerető exhitveshez illik.  Az Asszony furcsa összeesküvés áldozata lett. Malawiban érthetetlen megaláztatásokban volt része szegénynek… A reptéren örömében kikerekedett szemmel, ujjongva vetette magát a karjaimba, hetven sajtómunkatárs lelkes asszisztálása közepette.

 

-Gáj baszod!!! Hogy a retvás kurva Jehova égetné ki azt a büdös orcádat!! Nem tudtam mi hiányzott nekem egész nap, baszdmeg!! Most jöttem rá, hogy csak az, hogy a te pofádba botoljak, amikor kiteszem a lábam abból a mocskos gépből, te gecifülű siketfajd! Jöttél a seggem nyalni, baszod?!! Csontig lefetyeljél be, te töpörödött herezacskójú korcsmagyar!! Hadd tocsogjon!!! Fosol mi, hogy az ügyvédeim visszazsuppolnak Kiskundörözsmére, a kutyaólba, oszt, onnan  meresztheted, azt a bamba tekinteted kifelé, a seggem lyuka felé, te valagarcú köcsögduda??!! Hol a kibaszott elszopott sofőröd, hogy vigye a csomagomat, te bávatag muszályherkules??!!!

-Asszony, te ganéjtúró bukott műribanc!!! Óbégassál már hangosabban, baszod, mert a negyedik sorban lézengő szarcsimbók sajtórabszolgák még nem hallják elég tisztán, milyen bitangul fasza kultúrlény vagy!! A Montyra rátört a fosógörcs, mert tegnap véletlen egyik klippedet látta a tévében és annyira nekikeseredett, hogy megivott egy liter csukamájolajat, mert összetévesztette az üvegét arzénnel! Így otthon zokog a budin, négyen vigyáznak rá, nehogy a körömollóval eret vágjon magán, mert megtudta, hogy hazajössz, te elcédé lidércnyomás!! Nem eléd jöttem, baszod, ne nyúlkálj a pinádhoz, mert lehánylak, és összeesel, te urnaszökevény!! Vedd má’ ki onnan a kezed, baszdmeg, negyvenen fényképeznek, te fosadék műcsira! Egyébként, meg engem te ne fenyegess, én megtettem, amit lehet, te molyirtószagú retkes szemfedő!! Má’ épp odalökték volna azt a dobókockán nyert niggergyereket, ha nem borítja el a baszhatnék a fejedet, és nem erőszakoskodsz, egy fél bantu törzzsel, meg a Malawi belügyminiszterrel, a helyi varázsgomba-készletet bezabálva, te nyáladzó torkosborz!  Ott üldözted őket, egy vadászkéssel, a Frózent dajdajozva, bugyogó nélkül, meztelen picsával, te elmecsökevény!!! A fél emájfájv beszállt az incidens elsikálásba, úgy kísértek ki sorfallal a reptérre, csak elhúzzad má’ végre azt a nimfomán botoxxal merevített beledet, te közepes erejű, bányakatasztrófa!! Annak örülj, baszod, hogy semmit nem tudnak erről az egészről a Velveten, mer’ ha elterjed, a Győzike helyett téged szerepeltetnek minden hírben, oszt leshetsz, te banánzabáló majomürülék!! Én előre megyek a kölykökkel, te meg lessél bele a kamerákba, azzal az ostoba tekinteteddel oszt méltatlankodjá’ én lefosom a te ripacskodásodat, te gecifejű sújtólégrobbanás!!

Boldogan magamhoz öleltem az én kis véreimet, és az Asszonyra kacsintva otthagytam őt a sajtó ünneplése közepette. Hja, én szerény ember vagyok, terhes nekem a hírnév! Hol jöhetek én egy szupersztárhoz…?

 

 

 

komment

Címkék: saga


süti beállítások módosítása