másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.05.29. 17:10 gájricsi dezső

19. rész Szabadulás az MI5 karmaiból

Húngárija, büszke hazám, Isten áldása szálljon rád, és nagyszerű honfitársaimra! Szép nap virradt ránk, még rám is, itt a ködös Álbijonban, mert az Asszonyt (én a Maddie-t így híjjom má’, az utolsó kenetig) szabadon bocsátották értelmetlen raboskodásából. Teljesen érthetetlen afférba keveredett az MI5-val, de végül is győzött az igazság. Én ennek, hogy örültem!  No, az kimondhatatlan!

 

Szóval az Asszony kicsit megsértődött valami félreértés miatt rám a múltkor, amikor beugrottam hozzá Malawiba, így sírva hazautaztam, és itthon kerülgettetem magam a depresszióval. Ebben az állapotomban a telefon csörgése zavart meg, már a kijelzőről láttam az Asszony az, és ettől rögtön megdobbant a szívem.

-Asszony baszdmeg, a faszomat akarsz megint cseverészni velem?! Mi van, az emájfájvnak megszaladt, hogy távolsági hívásokkal barmolod szét az éves költségvetésüket?!! Mi a lófaszér’ hívsz megint, te trágyazacskó?!  Nem igaz, hogy ennyire odáig vagy értem, baszod!! Álló nap utánam sóvárogsz, és a pinádba’ turkálsz, te nimfomán tarajosgőte!! Csak azt tudnám, mi a picsáér’ játszod itt az eszed, ahelyett, hogy elém térgyepelné’ és könyörögné’ fél napot, még az is lehet, hogy megszánnálak…

Erre az Asszony kedvesen leállított, mert a jó hírt minél előbb közölni akarta velem.

-Gáj a pofádat befogod, mert a telefonon keresztül fosom tele azt a büdös szádat! Elengedett az emájfájv, mert ártatlan vagyok, te áspiskígyóba oltott latrina!! Mindenki tudja, hogy a te pöcegödörbe áztatott kezed volt az egészben, te oridzsinal ungarishe hányadék! Akkor is megmondtam, ezt visszakapod, te agyembóliás cerkófmajom! Azt ajánlom, most rögtön kezdjél el gondolkodni azon, mit nyilatkozol, hogy jóvá tedd a dolgot, mer’ ha gyerek nélkül megyek haza, te még aznap Sajóbábonyba' tanálod magadat, a roma telepen és ott a putriba’ fantáziálhatsz a dögletes vonzerődrő’ te szánalmas, szarral bélelt csúszómászó! Előbb ugrom rá az 'Uhrinbenedekre', mint rád, te fosagyú hőscincér! Vedd magnóra, hogy valahogy megjegyezd, mert az agyad helyén  állott lóhúgy van, kapsz két napot, hogy elhitesd a népekkel, megérdemlem a gyereket, te ganéjfejű, homoki vipera! Ha nem sikerül, a szaros gatyádat is leperlem rólad, és elmondom, hogy akit meglátsz, azt molesztálod, mindegy él-e vagy halott, mer’ fasz nélkül is rajtad van a baszógörcs, te undorító, nekrofíl zöldmoszat! Takarodjá’ nyilatkozni, amíg türelmes vagyok, mer’ legfeljebb olyan filmet fogsz a jövőben forgatni, ahol neked dirigálnak hogyan pucsíccsá’ a lónak, te geciszopó varangyosbéka!!

És mielőtt érdeklődtem volna a hogyléte felől az Asszony felindultan lecsapta a telefont. Éreztem valamit tennem, kell, hogy egy kicsit segítsek, ahogy jó társhoz illik. Ekkor támadt azaz ötletem, hogy nyilatkozom az Access Hollywoodnak, mert hátha ezzel egy keveset én is tehetek, a magam szerény módján. Hja, hiába, a magyarok mindig is híresek voltak, az önzetlen jószándékukról…

 

 

 

komment

Címkék: saga


süti beállítások módosítása