másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.29. 19:36 gájricsi dezső

Dezső 7. Ánusz-affér

Véreim! Attila fejedelmünk Hunistentől kapott kardjának ereje hasítson végig rajtatok, amíg nem ordítotok!
Az elszánt bátorságtól.
 Vivát.
Hiányoztatok.
A vérszerződés óta a kollektív tudatalattink összekapcsolódott. Így éreztem az űrt beül, erősen. Ám betegség bénította acélos testemet. Az újdonsült baráti rabszolgánkkal, izé…szóval a bájos buffóval…ehh…azzal a pucúr köcsöggel, akivel a múltkor összefutottunk, és valami halandzsa nyelven vakerolt, na! Huhh! Szóval… a vacsora rosszul sült el. A Beja főztjéhez nem szokott a gyomrom.
Magyaros konyha.
Bár nem tudom, nekik mi közük a magyar konyhához, végül is... de gondolom egzotikumként főzik. A Lajosom persze, az a drága jó ember (*ócska köcsög barom*) vígan vacsorált, kutya baja, lelegelte az asztalt, azzal a hülye szlovákribanccal…a modell csajommal együtt.. .ahhoz képest, hogy modell bélpoklos...de mindegy. 
Csak én.
Én haltam meg majdnem.
A vacsora végén már éreztem, hogy nemes lelkem a teremtőhöz tér…És másnap reggelre ez az érzés csak fokozódott.
Hál’ Isten, hogy a drága jó Lajos észnél volt, és beszállított a legközelebbi klinikára.
 
-Lajos, ne fogdoss, baszod! Attól, hogy okádnom kell, még nem lettem buzi, mint te! Vedd már le rólam a kezedet! Egy kis gyengeséget látsz, rögtön kihasználnád! Milyen ember vagy te?! Ócska, lelketlen köcsög!
 
-Lépni se bírsz, ne hülyéskedj már! Legalább most ne legyél már ilyen! Dezső! Álljunk meg! Hallod? Ne csináld már! Vagy hagyd, hogy segítsek, legalább a liftig…balra menjél, azt mondták…
 
-Kuss! Nem fogsz nyílt színen seggbe kúrni, csak azért mert ez a büdös tésztaképű kurva valami mérget kevert a kajába! Rohadt pucúrok! Faszomat se verném bele, a dagadt pinájába, aki még egy malacot se tud megsütni rendesen! Amúgy se…
 
-Senki nem akar seggbe kúrni Dezső, már mondtam! Mást se, meg téged se! De hagyjuk, ez a mániád...Már megszoktam, csak legalább ne ordítsd, mert…ehh…Nah…Itt vagyunk szerintem… Dezső, ez a sürgősségi… ülj le, amíg szólítanak, én beszólok, meg…
 
-Lófaszt mégy te oda be! És nem ülök sehova! NEM ÜLÖK BASZDMEG! Már előremennél mi?! Hogy lehetsz ilyen ótvar szemét fasszopó geci? Neked semmi bajod, de minden buzi hipochonder, hát persze hogy te is az vagy! Hát persze, hogy magad vizsgáltatnád már…
 
-Hallgass már el! Miattad megyek be te hülye!
 
- Hazudozol mi? Rögtön terelsz köcsög? Sunyiszentség! Apádat se szopatnám, nem hogy egy ilyen kis sunyi….
 
-Uraim ide várnak?
 
-Igen nővérke, a barátom rosszul van. Már tegnap óta erős fájdalmai vannak. Jobb lenne neki ülve, de nem ült le, mert nagyon …
 
-Jó, értem, fáradjanak akkor be. A doktor úr megvizsgálja. Nem tudom ön is be akar jönni? Vagy megvárja idekint? Talán jobb lenne…
 
-Igen. Igen… Jobb lenne, ha bemennék nagyon rosszul van, és ettől nagyon ideges…ilyenkor egy kicsit a stílusa… öhhm…kicsit…
 
- Ne aggódjon, itt nem foglalkozunk a stílussal! Ide fájdalmakkal jönnek mások is. Mindenki. Láttunk már ilyet.
 
-Bazdmeg Lajos, amit itt ledobsz…
 
-Sss…Dezső, csend! Ss…..most próbálj meg uralkodni magadon! Te is jobban akarsz lenni, nem? Akkor kérlek szépen, most ne csinálj jelenetet. Megvizsgál az orvos, aztán megyünk. Ad valami gyógyszert, beveszed, kutya bajod nem lesz, de ahhoz az kell, hogy most ne csináld itt a…érted ugye?
 
-TE MIRŐL ugatsz, Lajos? ÉN csinálom? TE csinálod mindig mindenhol, baszod! Pofám leszakad!
 
-Sss…most erről ne vitázzunk, az a lényeg, hogy légy..öh…eh...normális az orvossal…amennyire tudsz…
 
-Ha kijöttünk számolunk te szemét köcsög! Undorító, hogy rámfogod…
 
-Jó napot kívánok! Jöjjön! Jöjjön. Ketten vannak? Jobb lenne, ha odakint várakozna…ha mindkettőjüknek panasza van, egymás után megvizsgálom, de nem szoktunk egyszerre...
 
-Nem-nem doktor úr! Én csak kísérő vagyok. A Dezső barátom a beteg, csak gondoltam betámogatom, meg hát ragaszkodik a jelenlétemhez…
 
-Ragaszkodik apádfasza a buzibárban a köcsögökhöz, bazdmeg!
 
-Elnézést, mit mondott?
 
-Csak eszébe jutott valami régi dolog, azt említette nekem Doktor úr, semmi …semmi különös.
-Ss...Embereld már meg magad, nem igaz, hogy fél percig nem tudsz normális lenni…
 
-Noh akkor halljuk mi a panasz, mióta?
 
-Tegnap ettem valami szart…izé…vacsorázni voltunk. Egy köcsö…egy ismerősünknél. Azóta rosszul vagyok. Okád…hányingerem van. Eléggé. Fáj a hasam. Meg szar…vécén voltam elég sokszor…izé…
 
-Értem. Vért látott benne? A székletben? A vécén, amit említett…
 
-Mi van?! Lajos mit… ez a…mit uga…beszél ez?
 
-Mit nem értesz, Dezső? Véres volt-e a…székleted, csak ennyit akar tudni.
 
-Lófaszt! NEM bazdmeg! FOSOK! Érted?
 
-Sss…Dezsőőő….ssss….
 
-Értem Uram, ne kiabáljon. Megértem, hogy rosszul van, de én meg a munkám végzem. És nem ön az egyetlen betegem ma. Én is fáradt vagyok, és én is ingerült, de látja, nem kiabálok magával. Próbálok segíteni. Azért vagyok itt. Ahogy ön is azért van itt gondolom, mert szeretne meggyógyulni. Igaz? No, akkor próbáljunk egymásra tekintettel lenni. Kérdezek – és ön válaszol. Aztán megvizsgálom. De előtte tudnom kell, pontosan milyen panaszai vannak. Tehát előtte volt vér a székletében?
 
-Mikor előtte?! Nem tudom baszki, nem azt figyelem! Én nem vagyok perverz, mint ez a ratyi Lajos, és nem bámulom a mások seggét, vagy szarát, meg a magamét se! Nem tudom!
 
-Rendben de még egyszer kérem, ne kiabáljon. Jó? Megbeszéltük? Ezen kívül milyen panaszai vannak még? Amiket már elmondott azt Ildikó nővér beírta a gépbe – de volt-e még más tünete is?
 
 -Lajos, ez szórakozik velem?...Vagy mi van? …NEM volt! Nem elég ez? Fosok, és okádnom kell! De a szádba adok egy mintát bármelyikből, rögtön tisztában leszel vele!
 
-Elnézést doktor úr, kérem ne haragudjon! Egész este nem aludt, rosszul van, össze-vissza beszél! Hőemelkedése is van, és szédül, ha ez fontos esetleg…
 
-A barátja ivott valami alkoholt mielőtt…
 
-Kuss! Nem ittam! Mért jön mindenki ezzel, bazdmeg Lajos?! Rohadt alkoholista ország! Ótvarrészeg, geci banda! Pfejj! Nem iszok baszdmeg! Én nem!
 
- Eh…jó így nem megyünk semmire. Ide figyeljen, kíméljen itt meg minket ettől, a hölgyre legyen legalább tekintettel. Rendben barátom? Most vesse szépen le a nadrágját, megnézzük a dolgot. Elég, ha letolja és felmászik az asztalra…
 
-Mivaaaan?! Mi a lófasztnak kell letolnom a gatyámat?
 
-Nadrágban nehéz lenne megvizsgálnom. Még nincs röntgenszemem. Na vegye szépen le, és a nővérkére legyen egy kicsikét tekintettel jó? Nem beszélünk így…ez nem kocsma…
 
-Nem veszem! NEM VESZEM LE! Mi a faszomat akar ez tőlem, Lajos?! Ugye, hogy igazam volt! Ugye? És még azt ugattad, én képzelem be! Még azt…
 
-Vegye már le azt a nadrágot! Egy nodus haemorrhoidalissal nem viccelünk! Nem tudom máshogy megnézni… de nyugodjon meg ez mindennapos ambuláns műtét…
 
-MIT UGATSZ? MAGYARUL UGASSÁL baszdmeg! Véngecibuzi! Magyarul! Ótvar buzeránsszentség! Itt élvezkedsz mi?! Itt vered a farkad a köpenyben, te! Feljelentelek az fix! Fogadok gyerekek valagában is turkálsz te szarházi! Undorító! ÉS még a geci papokra mondják hogy pedofilférgek! EZ ITT AKKOR MI?! Löttyeseggű kurváddal ketten egymást szopjátok meg turkáljátok! Ezzel a ribanccal! Szarjatok egymás szájába véreset! De én  nem nézem végig, mert okádok tőletek! Pfejj! Már amikor bejöttem láttam! Láttam, hogy méregetsz! TE! Már akkor azon morfondíroztál te vén rohadt befőttfejű puhány buzi, hogy nyúlj a segemhez?! Undorító állat!
 
- CSEND DEZSŐ! Ne haragudjon, miért akarja a fenekét vizsgálni? Gyomorrontása van, a tegnapi vacsorától, nem értem...
 
-MERT BUZI, BAZDMEG! Ennyire hogy lehetsz idióta, te aspergesz-szindrómás ócska fasz?! EZT még a vak is látja, baszod!
 
-Csendet! CSENDET! Aranyér panaszokkal jöttek a proctológiára! MÉGIS MIRE SZÁMÍTOTTAK? A torkát akarom megnézni?! Ki hallott már ilyet! Menjenek kifelé azonnal! Kifelé! Ha gyomorrontása van, minek jöttek ide?!
 
-Lajos! Láttál már te ilyet? Még neki áll feljebb, miután lebukott?! Még ő van megsértve, mert nem jött össze neki a…
 
-Jajj istenem… Dezső…nem…! Ez itt a végbélsebészet! Proctológia, nem hallasz? Szóltam, hogy ne balra menjél…Emlékszel, hogy szóltam? Na, gyere már ki az Isten áldjon meg! Ne nézzed már! Gyere…! Nem akart ez se seggbe kúrni, csak ez a munkája…
 
 
 
Bizony a magyar a legtoleránsabb nemzet. Még az ilyen félreértéseket is elsimítja a kollektív nemzeti összetartozás érzése. Gyorsan és teljesen. Így a gyógyulás nem kérdés. Sohasem.

173 komment

Címkék: betegség kórház orvos lajos dezső végbél gyomorrontás saga


süti beállítások módosítása