másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.06.10. 17:59 gájricsi dezső

27. rész A repper, a modell és két malawii bíró

Szittya testvéreim! Ahogy a magyari rege mondja: száll a madár ágrul ágra, száll az ének szájrul szájra! Daloljunk hát együtt! Az Asszony ( amíg el nem bomlik a testem, én már a Madge-t csak így híjjom) megtalálta a nirvánát! Ezt az egyik loszándzseleszi  klubban konstatáltam lelkesen a minap, amikor ámerikában a nyugati parton kerestem exekjutív producert az én, egyelőre mérsékelt sikert elkönyvelő, Holmes-os filmemnek.  Szóval beugrottam a szórakoztatási egységbe és hát rögtön az Asszony kicsiny testébe de annál jelentősebb hangjába botlottam. Ez a kis képzavar ne zavarjon titeket, elég, ha engem idegesít. Meg is szólítottam a félénken, ám vidáman - erre a paradoxonra is fittyet hányva:

- Asszony, baszod! Nem hiszek a szememnek! A pofám leszakad, hogy itt is az oszlásnak indult, férgek rágta testedbe botlok! Kija faszom ez a nigger barom, meg ez a transzvesztita élijen?!! Höjj, baszod, de ijesztő feji van ennek a predátornak!! Pont hozzád illik! Majdnem behugyoztam, amikor megláttam!! De mér’ fogdosod a mejjit, meg  a löttyedt seggit ennek a moslékos vályúnak?!! Mán’ megint buzeráns lettél, te okádékból épített ’ejfeltorony’?!! Ennyire elkeseredté’ ??! Azt ugassad - bár leszarom - hogy errő’ az oldaladró’ tudnak-e az indiáner maszájok, akiktől el akarod szopni az ekzotik kölyköt, három üveg kokakóláér’, meg négy vetkőzős tollé’??!

Az Asszony felpattant a bárszékről és közben véletlenül leöntött a poharában lévő löttyel. Szabadkozva törölgette finom minőségű ingemet, miközben kedvesen felvilágosított a társaságában lévő izgalmas kinézetű hölgyről.

-Baszod Gáj, megint jártatod azt a telefosott alagútszerű pofádat?! És még a kapanyél is kiáll belőle, legalább lesz mit a seggedbe tolni!! Ez itt a Kanye West, te húgyagyú korrodált motorosfűrész! Az meg a gyönyörű, modell barátnője, a neve most nem jut eszembe, mert felidegesítettél, de ha sokáig téblábolsz előttem, szájba szarlak, és nem fogsz ezzel foglalkozni te se’ egy darabig! Egyébként meg, a kislányt meg fogom kapni, mondták a malawii bírók, ketten is, úgyhogy fossál véreset, te humán szippantóskocsi!!

Megdöbbentett ez az örömteli fordulat, és a kedvesen mosolygó, velem örvendező táraságnak, úgy döntöttem kifejezem boldogságomat, hátha elénekelünk együtt egy vidám kis nótát, és koccintunk a hírre…

-Mija faszomat ugatsz??! A bantuk neked akarják a kisdrappos píárcsajt adni, te selejtes krematórium kreatúra??!! Hát vége van a világnak!! Hány maszájt pénzeltél le, miután rátoltad az ipari vákumot a faszukra, te okádékhimalája??! Ez a buzeráns ’tamásbátyakunyhójából’ szabadult, piperkőc faszvályú meg mit vigyorog kifele,  a gecivel telirámolt pofájából?! Orron hugyozom, tönkre megy rózsaszín 'luivutton' mamusza, baszod!!!

-Hé te  faszfixált!! Tehozzád beszélek, te motyogó műdildó!! A faszomat mér’ fixírozod nyitott szájjal, baszod??! Asszony, szójjá már ennek a siket, buzoid ’Fiftiszen’ epigonnak, hogy még egyszer odanéz, és nem lesz mivel néznie többet a kirakatot a buzibárban!!

A sármos művész ekkor végre ráeszmélt, őt is bevontuk a könnyed, nyáresti csevelybe, és a megtiszteltetéstől megilletődve előrelépett, félénk mosollyal az arcán…

 -Kidobatlak a klubból, te senki! Tudod ki vagyok én??! A rep élő Istene !!! A gengem a szart is kikloffolja belőled!...

Ezen a ponton úgy éreztem, meg kell nyugtatnom a nagyszerű, modern zenés poétát, aki a karjával már hadonászni kezdett felindultságában. El kellett árulnom neki, hogy ismerem szerény személyét…és respektálom is azt…

-Bekussolsz, te egzotik, egyszemélyes buzifelvonulás!! A faszomat se érdekli, a te nyálpattogásod, te hősugárzós, kigányolt  boxoskarácsonyfa!! Bár, annak látom, hogy örülnél, ha pont az a testrészem érdekelődne utánad!! Arrébb húzod a beledet, a kuglifejű, rémítő, traveszti szopató-masínoddal, vagy állítom, felvetetlek titeket a szellemvasútba jegyellenőrnek, olyan okádék, fossal panírozott  gyíkorcátok van, baszod!

Az Asszony is be akart kacsolódni az udvariaskodó ismerkedésbe, de gyengéden leintettem…

-Kuss legyen, terád nem vagyok kíváncsi, eleget hörögtél!! Ezzel a beszaratófejű, hermafroditával, meg mi van??! Néma, baszod??! Ezek valami gagyi cirkuszi sóban lépnek fel  ketten, a siketfajddal, ezzel a végigfosott, mosdatlan ’Eminnemmel’?! He?!! Na, szarok a foguk közé!! Tőlem…!! Látom, a két agylágyulásos, bantu fűszoknyás kannibál még nem tájékozódott eléggé a szokásaidról, ami öreg hiba, baszod!! Majd kapnak segítséget, arra beveheted végre azt a ciánkapszulát, te majomból kisajtolt, tartósított bélsár!!

Fejcsóválva búcsúzkodni kezdtem, mert úgy véltem az ámerikai dalköltő kissé neveletlenül viselkedett, és rossz példát mutatott az Asszonynak is, ami nekem személy szerint igen rosszul esett. Végül is, karmikusan össze vagyunk bogozva az én drágámmal, és ha ellenem hangolják, az engem teljesen lesújt…és tettekre sarkall…

 

 

 

57 komment

Címkék: saga


süti beállítások módosítása