másról

stemplik

2010 (1) ajánló (14) álarc nélkül (1) álom (2) álruhás túra (2) aranka (5) bak fitty (2) bannolás (2) báttyó dajdaj (1) báttyó szájjky (1) bebólint szidy (5) béla bátya (1) benő (1) benyeli urna (1) betegség (1) bevág bunda (5) bevág butellácska (4) blogger (2) bobipettinzon gyulus (2) borítékolás (1) bredpitt bandi (1) come back (1) csárlisín karcsi (1) csuporszáj jánuszka (2) dalhuszár gejl (2) davidson szindróma (1) délnyugat rozál (1) demokrácia (3) dezső (26) dimenzióváltás (1) disztópia (2) dubajozás (1) dzseneniszton julika (2) dzsordzsklúni béla (1) egzitpól (1) émivájnó ancsika (1) evelin (1) farok (4) fauszt (1) fidesz (1) figyelm (1) fricitáp (5) frustratio (1) gyomorrontás (1) győzike (1) gyülekezet (1) hájfelni májfolt (1) halivúd (1) helyreigazítás (1) hir (40) hit (1) hóth ratyi (1) hülyesztori (1) húsvét (1) ildi néni (1) interjú (1) isten (1) jakuza (1) jobbik (2) jolán (2) jövő (2) kamu rohadt (1) kanca pata (7) kéményseprő (1) királyi tv (1) kispacni állottpuna (1) klajudia (2) kommentelők (1) kórház (1) kormai misztika (2) közélet (3) kravács (6) krisztus (1) krueger emánuelle (1) kurvák (1) lajcsi papó (2) lajos (24) lakájmédia (1) ledér cedér (2) linzilohen rózsika (1) locsoló versek (1) maddie (1) malackaraj (1) mancika (2) matild (1) mese (1) mettyúvón ica (5) mihajéla (1) modell (2) mszp (1) navi (1) nedveczky lónyál (1) nemkő bráner (4) nokiás doboz (1) nyitobeszéd (1) nyitrai főmogul lapát (2) nyomuldegáz beó (1) odin (1) ojabun (1) oligarcha (1) operabál (2) orvos (1) pártok (1) pataky attila (1) pénis (1) pléhtoj (1) pöcshi ellenshég (1) polgárok (2) préták (1) prostitúció (1) pufi májk (1) puki csuka (2) rege adalfréd (2) romantica (10) rondaliba hoki (2) saga (37) seggbeteszi rita (3) senkilend tövismadarai (1) sóher lófej (7) szavazók (1) száz euró (1) szellemirtás (1) szerelem (11) szittya (2) szleng (5) szolgálati közlemény (1) szünet (2) tájgervúdsz tibi (1) tájmsz (6) társadalom (3) tekla péla (7) tervek (13) tipizálás (2) tódor (8) tótékolás (1) undok lecó (2) vágasi rés (2) válaszlevél (1) választás (1) választások (1) választók (1) varánusz pállottka (2) végbél (1) viktor (2) virág (1) vízperverz gyuri (1) voksolás (1) zene video (4) zsellér rocky béterv (6)

gájricsi

Gájricsi Dezső: Vadmagyar szkíta hazánkfija. Álbijonból frissen Hungárijába szakadt büszke honfitárs.(amúgy egy Tourette-szindrómás barom.) Amit/akit utál: Az Asszonyt (Maddie,akit csak így hív), a világot, Lajost, Klajudiát, Tódort, a ratyikat, az idegenszívűeket +Téged. Amit/akit szeret: a turulmadarat, a csodaszarvast, Csaba királyfit(csillagösvényestül-mindenestül), Árpád vezérünket nagyon, a Vereckei-hágót, a kerecsensólymot(de ez ugyanaz, mint a turul) árpádsávokat, íjászatot, kumiszt, Attilát Isten ostorát, (de a kardját is) őskutatást, mélymagyarkodást, a hét vezért, Leventét Hunort,Taksonyt, Zoltát, Vazult, Gézát, az árpádházi királyokat úgy amblok, na meg a többi Magunkfajtát. Lajosom: vadmagyar, de nem szkíta. Ez mindent elmond róla.

lászt csevej

  • -Tom-: @paneltigris 1: Kösz, hogy erre tévedtél Tigris :) (2011.04.11. 09:21) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • paneltigris 1: Fogalmam sincs hogy keveredtem erre az oldalra, de beszarás volt a történet! Nagyon jót röhögtem, ... (2011.04.10. 07:58) Romantica-csenel: A mikropénisz, a Béla meg a Dezső exe
  • -Tom-: @tesz-vesz: Köszönöm szépen. Azt hiszem, ez a legszebb bók, amit mostanában kaptam. Érzelmeket ki... (2011.03.07. 09:47) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: keresőben találtam rá, minő meglepteés dátumot nem néztem nem érdekel az a szó, és má... (2011.03.05. 12:37) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: Azért valami nagyon érdekelne, Tesz-vesz. Remélem nem veszed sértésnek ezt a kommentet... (2011.02.23. 18:02) Óperabál - Lájv
  • -Tom-: @tesz-vesz: {nagyon nevet} Ne dicsérj! Elbízom magamat. :D Nem nagyon vagyunk egymásra ráhangoló... (2011.02.14. 10:40) Óperabál - Lájv
  • tesz-vesz: @tomsawyer: rohadt idegesítő vagy! kérdeztél vmit én mondtam h nem ebben nicsn semmi humoros! (2011.02.14. 09:47) Óperabál - Lájv
  • Utolsó 20

pontos gergely tájm

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.06.02. 16:49 gájricsi dezső

24. rész Szent Jeromos és a nagyívű házassági tervek

Szívélyesen üdvözlöm méltatlanul keveset ajnározott honfitársaimat a messzi Húngárijában! Isten áldása szálljon ezerszer kicsiny, hányatott sorsú Hazánkra!

 

 

Azt kell, hogy mondjam, a mai szent napon meglepve értesültem az Asszony  legújabb terveiről (az én Madge-met, már a hamvasztó kemencéig így híjjom) bár ami igaz, az igaz, engem avatott elsőnek be, ahogy az már lenni szokott. Régi, kipróbált érzelmeinken nem fog az idő vasfoga, együtt örülünk egymás boldogságának, mert mi már a szívünk kicsiny selyemrekeszében tartjuk a másikat, míg világ a világ.

Az autóval kanyarodtam kifelé szerény hajlékomtól, amikor ismerős kiáltásra lettem figyelmes:

-Gáj Baszod! Ájjá’ már meg azzal a retvás geci tragacsoddal, hogy jönne bele a visszataszító, gyerekmolesztáló pofádba az idegzsába! A lábamon hajtottá’ keresztű’, te normális vagy, baszod?!

Döbbentem pattantam ki az autóból és ijedten érdeklődtem az Asszony lába felől, vajh’ bajt okoztam-é?

-A picsába má’ veled Asszony!! A faszért állsz oda az útba, aszittem’ a szomszéd macskája fosott oda, mert akkora vagy, hogy rád fingok, és gödröt vájsz az aszfaltba, baszod! Mi a valagamat keresel már megint itt!?  Ennyire ne legyél rám beindulva, te állott keletlen tésztaképű hat napos vízi hulla, mer’ ma se szophatsz, így jártál! Mi a faszomat mereszted rám azt a fossal ápolt, vaksi üvegszemedet, te okádékpiramis?!! Ugassad!!

Az Asszony szenvedélyesen dobbantott, mert a jó hírt türelmetlenül közölni akarta, hogy együtt ujjongjunk…

-Kussoljá’ Gáj, mer’ orron szarlak, hanyatt esel!! Azé gyöttem, hogy elmondjam, férhöz megyek a Jézusomho’, no nem mintha rád tartozna, te mikrofaszú, hínáragyú fingózsák! De a gyerekek ott lesznek a lagziba, oszt, az egész geci sajtó veszi a banzájt, úgyhogy neked is ott kell lapítani, hadd lássák, hogy normálisan vagyunk, mint, a kultúremberek, attól, még hogy te Albánijábó’ szabadultál, vagy hogy híjják má’ a te kis elkúrt hazádat?!!!!

A döbbenettől elakadt a szavam, mert ekkora boldogsághullámra nem is számítottam, ami mellbe vágott a nagy örömben….

-Mit ugatsz, te  rozsdás ganajos veder?!! Eszem mindjárt megáll!! Még hogy ő frigyelne a buzoid Szent Jeromossal!!!... Ki hallott má’ ilyet??!!... Asszony, baszod, ez a nap vicce!!  Végképp bezárt a 'Riktergyógyszergyár'??! Nem jutottál hozzá a napi adagho’??! Te szétfosott orcájú faszmágnes, most ide figyejjé’, mer egyszer mondom el!! Ne a mejjedet mutogassad, a faszomat se érdekli, te fogatlan geciszatyor!!! Az én őseim már rég a kardot forgatták, amikor a tieid még a tetveket kurkászták egymás kopott, lehordott bundájábó’ te bajonettfejű birkaszar!! Akkor leszek én díszvendég a te lagzidban amikor belőled egy tiszta hang tör elő, miközben a színpadon vonyítasz!! Erriggyé’ má a picsába előlem, mert állítom felhíjjom a gyermekvédelmiseket, hogy egy buzeráns pedofilt akarsz állandó felügyeletre a gyerekeim mellé, oszt leshetsz!! Takarodjá’ az utambó’ mer nem csak áthajtok rajtad, de vissza is tolatok, te májfoltos testű, pinaszájú körömgomba!!

A nagy boldogságtól se láttam, se hallottam. Így eshetett meg, hogy miközben sietve gratuláltam az Asszonynak véletlenül nagyobb lendületet vettem a lelkesedétől, és  ő az árokba zuhant…Értetlenkedve szörnyülködtem, mert hát rettenetes baleset ez, ráadásul az antiszociális, popzenerajongó szomszéd valamiért megorrolt rám, és reggel a teljes emésztő tartalmát odavezette…

 

 

komment

Címkék: saga


süti beállítások módosítása